سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله و اتصالات پنج لایه

نظر

 

لوله PPR-AL-PPR یک لوله کامپوزیتی پنج لایه است ، لایه های داخلی و خارجی آن از PP-R ساخته شده اند که با چسب مذاب که به طور طولی به یک قفسه متصل شده است ، به لایه میانی آلومینیوم محکم متصل شده است جوش داده شده یا جوش داده شده در همپوشانی. -به طور کامل ، لوله PPR-AL-PPR ترکیبی عالی از آنهایی از فلز و پلاستیک است.

ویژگی لوله پلاستیکی کامپوزیت پنج لایه  PP-R-AL-PP-R

 

1. در مقایسه با لوله فلزی ، لوله کامپوزیت دارای همان مقاومت است ، خم شدن آن آسان است ، و تمایلی به حفظ شکل قبلی ندارد.

 

2. خواص فوق العاده دمای بالا ، فشار بالا و مقاومت در برابر خوردگی ، حداکثر دمای کار مداوم تا 70 درجه سانتیگراد ، حداکثر دمای گذرا تا 95 درجه سانتیگراد.

3. ظاهر زیبا و ظرفیت جریان بالا: سطوح داخلی و خارجی صاف ، مقاومت در برابر جریان کم ، رنگ نرم و شکل زیبا. سطح داخلی صاف لوله مقاومت مایعات را کاهش می دهد. توانایی هدایت آب 30? کارآمدتر است.

 

4. خاصیت خوب حفظ گرما ، ضریب هدایت گرما 0.45W / mk است که بسیار پایین تر از لوله فلزی است و می تواند مواد عایق را در خارج از لوله صرفه جویی کند.

5. برش و نصب آسان است. می توان آن را به جای اتصالات پیچ با اتصالات مخصوص ترکیب کرد. لوله های قطر کوچک را می توان نورد و بسته بندی کرد. هنگامی که می توان لوله (شعاع خم شده> 5d) را به طول دلخواه برش داد و به راحتی خم کرد در مقایسه با چندین قسمت جهت دار مانند آرنج یا زاویه ، اکنون نصب شده است و  می توانید در وقت و هزینه کار صرفه جویی کنید. استفاده از ذوب مشترک بدون سیم آستین و اتصال و استفاده از درج های مسی با کیفیت خوب برای اتصال لوله های فلزی و حوضه ها چند ثانیه طول می کشد

6. طول عمر بالا 

لوله کامپوزیت پلاستیکی ppr AL می تواند برای بیش از 50 سال در شرایط عادی برای تأمین آب اتصالات لوله استفاده شود.

7. بازیافت شده و سازگار با محیط زیست ، بهداشتی و غیر مسموم کننده:

 این محصول یک ماده ساختمانی سبز است که می تواند برای سیستم لوله کشی آب آشامیدنی تمیز استفاده شود. هیچ ماده افزودنی فلزات سنگین نباید پوشیده از خاک باشد و توسط باکتریها آلوده نشود. ضد خوردگی و ضد رسوب: مواد شیمیایی یا الکترون در برابر خوردگی شیمیایی مقاومت می کنند. قادر به جلوگیری از رسوب یا انسداد لوله ها و همچنین زنگ زدگی روی لکه ، حوضچه و حمام است.

موارد مصرف لوله های پنج لایه 

 

برای نصب آب سرد و گرم در آپارتمان ها ، دفاتر ، بیمارستان ها ، هتل ها ، مدارس.

برداشت آب باران.

برای مصارف کشاورزی و باغداری.

گیاهان هوای فشرده.

استخر.

انتقال مایعات مانند اسیدها.